KENAPA PRODUK-INI MENJADI FENOMENA DARI MULUT KE MULUT WALAUPUN MASIH BARU DIPASARAN.

“lepas tengok ramai artis seperti Syatilla Melvin dan etc cuba dan suggestt produk ni, kita pun nakkk jugak lah. Lepas amal secara konsissten, alhamdulillah sekali pam dapat 6oz-9oz..selalu time piyed macamni 3oz je tau, sedih hakakk. Tapi bila nampak susu meriah macamni, akak punya syukur macam nak nangis😂. Rezeki anak mama.” Norzulaikha,bangsar.

“Ini kali ke 7 saya restok. Xcukup sebiji, dua biji saya kunyah-kunyah sebab sedappp rasa rasberry! Susu baru lepas pam tak sampai sejam dua jam dah kena pam semula, baju basahh dek susu. Hehe…suami dah janji nak belikan peti ais baru time gaji nanti khas untuk simpan stok susu. Saya juga syorkan kepada semua kawan-kawan saya yang mempunyai masalah yang sama untuk mencuba produk yang ternyata laju berkesannn ini. Terima kasih Milkup Candy” Nabilah, Johor.

Kepakarann kami adalah membantu para ibu-ibu menyusukan anak mereka sehingga 2tahun dengan membanyakkan susu ibu, memberi tenaga dan memuluskann ibu dan bayi. Masalahnya adalah apabila ibu stress, penatt pulang dari kerja, komitmen yang banyak dan period menyebabkan susu ibu berkurangan atau susu jatuhhhh menjunam ke lantai. Jangan terkejut jika kami beritahu ada kes ibu yang kemurungan atau meroyan hanya disebabkan setitis emas susu ibu!
Kami akan bbantu anda dengan memastikan anda bangga dengan kemampuan diri sendiri dalam menyusukan anak sehingga 2tahun.

Testimoni yang kami terima tentang keterujaan ibu-ibu yangg bangga dan gembira dengan kemampuan mereka memberi kami nafas dan semangat untuk terus memberi manfaat pada ibu-ibu di luar sana. Cadangan dari artis seperti syatilla melvin, almy nadia, irma hasmie, ibu kepada seri aileen, syarifah sakinah, etc menjadi aspirasi ibu-ibu untuk terus menyusuukan anak mereka. Buletin-media majalah pama bulan jun, julai dan yangg terbaru leadingg booklet bulan ogos ( edisi penyusuan).

Opsss… anda hamil? Boleh-diamalkan sejak 16weeks bayi dalam kandungan !

Boleh rujuk segala tips dan testimoni di www.naturesworldresources.com

Jom tekan link ni :

www.wasap.my/60172183049

www.wasap.my/60172183049

Anda masih ragu-ragu?
Jangan tunggu lagi, mulalah bertindak sebelum susu anda keringgggg !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *