fbpx

BAYI LEBIH MUDAH TERJADI KULIT SENSITIF?

BAYI LEBIH MUDAH TERJADI KULIT SENSITIF?

Apa sebabnya..
Kalau korang perasanlah sekarang ni. Ramai sangat bayi yang alami kulit yang sensitif.
.
.
Lambakan produk bayi dipasaran.
Pening nak pilih produk yang mana.
Produk ni cun je packaging dia, belilah.
Alahh.. Murahnya. Belilah satu.
.
Sedar tak sedar kita dah dedahkan kulit anak dengan produk-produk berbahaya ni tanpa kita tengok kandungan dalam tu.

Kat kedai Eco pun kadang-kadang kita ‘galak’ sangat beli bedak dan losyen untuk anak sebab murah.

Padahal kita tahu, sesetengah barang kat sana asal dari negara China yang kita sendiri tak tahu apa kandungannya.
.
Kalau rasa nak yang terbaik untuk anak-anak.
Jemput baca beberapa produk yang sesuai dan patut korang pilih untuk anak disini.

Pilihan ditangan korang.
Samada nak pilih produk yang selamat untuk anak.
Ataupun terus bergelumang dengan produk yang berisiko untuk anak.

Ingat!
Kulit bayi tak sama dengan kulit orang dewasa. Kulit mereka lebih sensitif, rapuh dan nipis. Sebab itulah mereka mudah terkena ruam, kulit kering dan iritasi.
.
.
Semoga bermanfaat.










Facebook

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *