RAMBUT GUGUR SETELAH MELAHIRKAN ANAK?

RAMBUT GUGUR SETELAH MELAHIRKAN ANAK?

Mandi, rambut gugur. Sikat, rambut gugur. Ikat, pun rambut tetap gugur. Sejak-sejak ada anak, tak jumpa penamat lagi rambut ni bersaing nak terjun.
Tengok cermin pun dah rasa lain macam. Macam mana nak atasi ye?

Nih la dia. #milkupcandy yang terkandung bahan yang di nyatakan dalam hadith iaitu habatussauda, merawat segala penyakit. Jadi tak kurang hebatlah kandungan ini untuk memulihkan keadaan rambut yu tu!

Dengan pengambilan 2 biji satu hari untuk ibu menyusu, sangat berbaloi di amalkan dengan harga RM59 sebotol.
Nak tunggu? Tak ada masalah, tapi kalau rasa tak boleh tunggu komen pm di bawah. Kalau rasa nak cepat, boleh layari laman web kami http://www.naturesworldresources.com untuk dapatkan agen berhampiran.
#milkupcandymalaysia
#supportbreastfeeding
#milkupcandy
#tambahsusuibu
#sharifahsakinah
#samtilla
#produkpenyusuan
#susuibu
#penggalaksusuibu
#tambahsusu
#makanansunnah
#berpantang
#tipsibu
#tipsbayi
#breastpump
#gamarab
#ibumenyusu
#kurmaajwa
#babyexpo
#tcebabyexpo
#ibumengandung
#petuaibu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *