Tanda-Tanda Ibu Ingin Bersalin

TANDA-TANDA IBU INGIN BERSALIN

 

“Eh, tanda bersalin ni keluar darah lah.”

“Aku dulu pecah ketuban. 3 anak tak pernah pun keluar darah”

“Aku pulak sakit nak uukk, uukk je. Alih-alih keluar baby.”

Alamak. Tanda-tanda bersalin ni memang lain-lain ke? Risaunya. Dahlah anak sulung. Takde pengalaman langsung pasal benda ni.
.
Yang tu masalah kecil je dik, pengalaman boleh belajar cuma mahu atau tidak sahaja.

Di media sosial juga ramai yang terangkan dan kalau tak silap Kak ekin, di buku pink juga ada diberitahu pasal benda ni.

Jom admin Kongsi tanda-tanda ibu ingin bersalin yang telah dipetik daripada facebook Nurasyikin Ali. Semoga info kali ini dapat membantu ibu-ibu yang baru pertama kali ingin melahirkan cahaya mata..

Semoga Bermanfaat !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *